Известие

Collapse
No announcement yet.

Сутрин от втория път. Защо?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Сутрин от втория път. Защо?

    Колеги, от както съм взел колата, има един странен феномен, когато е студена, пали от раз, но или гасне веднага, или държи много ниски обороти и не поема. Ако загасне или я загася и запаля втори път, няма проблеми, тръгва от раз. Освен това, понякога държи по-високи обороти, понякога играят, в ниските е абсолютно мъртва иии.... Смених свещите, обаче не можах да намеря по-хубави от Шампиона на ТиН. Не се оправи. Казаха ми сонда, смених я с оригинална, 330 лв. и проблема остана. Дебитомера ми го смениха миналото лято, но тогава остана скапаната сонда и майстора каза, че в нея е проблема, по късно като я смених, се оказа, че май не е в нея... Вариатора ми е много зле, но незнам дали това има връзка с останалото. Ако някой има идеи къде може да се крие мизерията, нека сподели, че ми писна все нещо да не е на ред.
    Alfa Romeo 145 1,6 TS 16V 1999 с нова ламбда сонда (дано не е напразно)

  • #2
    Имах абсолютно същия проблем със старата кола - рено (още не съм си купила алфа ромео, но може би следващата седмица ) - оказа се, че е горивната помпа - надявам се да помогне

    Comment


    • #3
      можеби моторчето за празен ход.
      точка

      Comment


      • #4
        И аз бях така точно след смяна на ламбдата...реинстал(може би и рестарт ще свърши работа) на софтуера на ЕКУ-то е оправията

        При мен просто сложих чип и проблема с паленето изчезна.
        156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

        OEM & Ventura Garage
        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от gh0str1d3r Покажи съобщение
          Колеги, от както съм взел колата, има един странен феномен, когато е студена, пали от раз, но или гасне веднага, или държи много ниски обороти и не поема. Ако загасне или я загася и запаля втори път, няма проблеми, тръгва от раз. Освен това, понякога държи по-високи обороти, понякога играят, в ниските е абсолютно мъртва иии.... Смених свещите, обаче не можах да намеря по-хубави от Шампиона на ТиН. Не се оправи. Казаха ми сонда, смених я с оригинална, 330 лв. и проблема остана. Дебитомера ми го смениха миналото лято, но тогава остана скапаната сонда и майстора каза, че в нея е проблема, по късно като я смених, се оказа, че май не е в нея... Вариатора ми е много зле, но незнам дали това има връзка с останалото. Ако някой има идеи къде може да се крие мизерията, нека сподели, че ми писна все нещо да не е на ред.

          И мойта е така,търсили сме проблема много,но е неоткриваем,и аз вече не и обръщам внимание,свикнах просто
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #6
            да, но не самото палене от вторият път ме дразни, дрзни ме това, че не върви както вървеше преди, умряла е (ама наистина много умряла) в ниските, а като я пусна на 2-ра или 3-та без газ, ту ускорява сама, ту забива предницата. Чистих МПХ-то, тоест клапата, то самото мторче няма какво да му се чисти. Горивната помпа е сменена малко преди да купя колата. По принцип, на един диагностичен стенд BrainBee, показваше грешка "Fuel Trim", която остана и след смяната на помпата. Вече се съмнявам в това дали не са ми сложили някой стар изгорял дебитомер, защото като карах с един китайски от 70 лева (докато дойде моя), колата вървеше като луд, само че, харчехе адски много и пушеше като стар ЗиЛ... За това питам дали някой може да ги замерва тия гадове, че е една чанта с пари и не ми се сменява е така залудо...
            Alfa Romeo 145 1,6 TS 16V 1999 с нова ламбда сонда (дано не е напразно)

            Comment


            • #7
              Всеки, който прави диагностика може да ти диагностицира дебитомера
              4.5V беше нормалното, доколкото си спомням...



              Но...пак казвам...ЕКУ-то
              156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

              OEM & Ventura Garage
              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

              Comment


              • #8
                тоест, да сложа един чип и проблемите ми изчезват, само с него, или чипа и още нещо?иска ми се да ида при бобо, обаче от понеделник до петък съм на работа, а той в събота не работи ими е много сложно. надявам се да не е отпуска от средта на др. месец, защото тогава аз съм отпуска и мисля да ида за всеки случай д я погледне и той... макар, че като види свещите какви са ше ме замеря с тях от орландовци до халите най-вероятно мислех да я продавам и да взимам нещо друго, обаче реших, че на тоя етап ще е по-добре да я съживя и да и хакна едно Г.И. и да си и се понаслаждавам още година-година и половина, пък после да сменя 5-цата със 7-ца
                Alfa Romeo 145 1,6 TS 16V 1999 с нова ламбда сонда (дано не е напразно)

                Comment


                • #9
                  Абе аз ъм с чип и пробема си се появява...
                  Alfa 145 2.0 TS 16V Q.V. - голяма ламя

                  Comment


                  • #10
                    При мен след смяна на ламбда сонда и ревизия на МПХ-то изчезна проблема. Не знам от кое от двете ще да е било, по-вероятно да е от моторчето.
                    Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
                    Mazda 6 2.3 2005
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от DerMeister Покажи съобщение
                      При мен след смяна на ламбда сонда и ревизия на МПХ-то изчезна проблема. Не знам от кое от двете ще да е било, по-вероятно да е от моторчето.


                      да, обаче аз смених сондата с оригинална, а и изчистих клапата при моторчето за празния ход и проблема си е там....
                      Alfa Romeo 145 1,6 TS 16V 1999 с нова ламбда сонда (дано не е напразно)

                      Comment


                      • #12
                        1 към едно 1 - същия проблем като колегата, и колата е същата - с тази разлика, че този ефект се появи при мен след смяната на ламбда сондата, преди това палеше като часовник.
                        И аз пусках тема по въпроса - няма решение.
                        Вдигнах ръце, но сега съм със сериозна амбиция да го оправя най-накрая (каквото и да е то, защото никой не знае - даже и в Ауто Италия).

                        Утре отивам при някакъв "баш майстор" да видим какво ще измисли, ако и той не я оправи, ще я продавам, направо ми писна вече ...
                        Най-гадното е, че арчи а не върви... (за оригиналната ламбда сонда - 330лв. дето и мене така ме преметнаха "баш майстора" каза, че са ми турили универсална и то не bocsh... но според него не това е проблема)
                        Както и да е
                        ще споделя, ако има резултат този ужас най-после!
                        Alfa 145 1.6 TS 16V '99
                        Toyota Corolla 1.4 VVTi

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от gh0str1d3r Покажи съобщение
                          да, обаче аз смених сондата с оригинална, а и изчистих клапата при моторчето за празния ход и проблема си е там....
                          Да ама аз не само изчистих клапата ами ми отвориха и ревизираха моторчето, демек все едно е като ново...
                          Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
                          Mazda 6 2.3 2005
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            ей са ше ви кажем от де ви идва проблема-не ви държат налягане колите(на бензина),като ги оставите да постоят и им падне налягането и хоп ,не пали от първият път,а от втория,вече има налягане,КАПИШ...............
                            145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                              ей са ше ви кажем от де ви идва проблема-не ви държат налягане колите(на бензина),като ги оставите да постоят и им падне налягането и хоп ,не пали от първият път,а от втория,вече има налягане,КАПИШ...............
                              Явно не е само от това, защото мойта я оправихте без да пипате по горивната система
                              Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
                              Mazda 6 2.3 2005
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X